Avatar billede nicolaib Praktikant
25. november 2008 - 00:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til økonomigrafer

Er der nogen der kender et godt program til at tegne økonomigrafer. Altså enkle grafer med kurver, tendenslinier angivelse af overskud og ligevægte.
Jeg søger ikke et program, hvor der skal indtastes data for at kurverne bliver tegnet, men blot at de skal tegnes.
Det skal kunne præcis det, som dette program kan men blot virke til PC og ikke kun Mac.
http://www.graphsketcher.com/demo/economics_640.mov

Findes der i givet fald nogen måde, at få et Mac-program til at køre på PC.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2008 - 08:37 #1
ligger det ikke i officepakken fra microsoft eller openoffice hvis det skal være helt gratis.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=grafer+openoffice&meta=

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2008 - 08:38 #2
ellers prøv i google  mac on pc

http://www.google.dk/search?hl=da&q=mac+on+pc&meta=

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2008 - 08:40 #3
Avatar billede nicolaib Praktikant
25. november 2008 - 17:35 #4
Så vidt jeg kan se, er det der ligger i OpenOffice-pakken, et regneark i stil med Excel. Det er i hvertfald ikke det, jeg søger, da det kræver input af data.
Google er selvfølgelig min ven, så jeg checker lige om det giver noget. Jeg håbede dog, at nogen havde erfaring med noget der virkede.
Avatar billede nicolaib Praktikant
26. november 2008 - 22:36 #5
Takker ellers for hjælpen. Lukker