Avatar billede graph Nybegynder
28. juni 2001 - 17:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pokkers sroll knap på min logitech mus virker ikke mere

af en eller anden grund er min scroll knad (det roterende hjul midt på musen) holdt op med at scrolle. jeg har været inde og prøve at instille den igen men det hjælper ikke

hilsen Graph
Avatar billede olemongol Nybegynder
28. juni 2001 - 17:41 #1
Prøve at installere den nyeste drivere til musen
Avatar billede olemongol Nybegynder
28. juni 2001 - 17:41 #2
evt. geninstalleren den grammele
Avatar billede smms Nybegynder
28. juni 2001 - 17:59 #3
Avatar billede Spotgun Seniormester
28. juni 2001 - 18:07 #4
Min mus\' \"sær\"-funktioner holdt engang op med at virke efter jeg installerede driveren. Hvis du bare propper den i stikket og la\'r windows klare resten, burde det virke (omend jeg ikke kan forkaste forslaget om at opdatere din driver)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2001 - 18:58 #5
Min datter ville gerne ha\' Scrollknapen på sin LOgitech til at virke, jeg ud på nettet og hente den seneste driver. Dagen efter klagede hun over at hun ikke kunne skrive noget.
Jeg afinstallerede den nye musedriver og bagefter virkede tastatur og scrollknappen på musen!!??
Avatar billede graph Nybegynder
28. juni 2001 - 20:06 #6
skal nok lige tilføje at det er en cordless og der fulgte et cordless tastatur med.

jeg har haft CD\'en i endnu engang for at prøve at installere den igen.......det hjalp ikke:(
Avatar billede graph Nybegynder
28. juni 2001 - 20:07 #7
men nu prøver jeg at hente den driver hjem
Avatar billede graph Nybegynder
28. juni 2001 - 20:59 #8
jaaaaee tak alle sammen nu virker scroll igen......
Avatar billede graph Nybegynder
28. juni 2001 - 21:00 #9
okay jeg er stadig ved at lære om eksperten.dk så mange gange undskyld hvis jeg kikser iden og glemmer nogle points