Avatar billede sepher10 Nybegynder
22. november 2008 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Comp. fryser ved start.

Jeg har et problem, med min stationære Windows XP HP computer. Når man tænder computeren, og den kommer til velkommen billedet, så stopper den enten der, eller lige så snart de fleste programmer lige er kommet op på skrivebordet.
Er der nogen ved, hvad der muligvis kunne være galt.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. november 2008 - 12:53 #1
Kan du starte i fejlsikret tilstand?
Avatar billede sepher10 Nybegynder
22. november 2008 - 13:00 #2
Ja ja, det mærkelige er at, det ikke er hver gang, at den gør det. Det er meget skiftevist. Det er derfor det undre mig, hvad problemet kunne være med det.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. november 2008 - 13:22 #3
Du kan lave en chkdsk, klik start, klik denne computer, højre klik på det drev du vil have undersøgt og vælg egenskaber, funktioner, så klikker du undersøg nu, der skal flueben i de to firkanter og klik start og ok du skal så genstarte komputeren og den undersøger så harddisken for fejl og retter dem måske, du skal lade den køre færdig.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. november 2008 - 13:24 #4
PS.
Du skal ikke lægge et svar, det er beregnet på at spørgeren acceptere et svar og giver point, medmindre at du ikke har fået et brugbart svar, så kan du selv lægge et svar som du så makere dit navn og klikker accepter så er der lukket.
Bare en oplysning.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. december 2008 - 13:00 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar