Avatar billede s0mmer Nybegynder
17. november 2008 - 18:40 Der er 2 kommentarer

Flash film på site

Hej eksperter,

Jeg står og skal til at lave et site med en masse videoer. Jeg er ude efter bedste streaming hvilket jeg føler flash giver en, samt som er det mest anvendte på nettet idag efter min mening. Men hvordan fungerer det, hurtigt og nemt og uden stor kendskab til flash? Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fundet nogle programmer samt noget online halløj hvor man kan vælge layout til playeren osv og sætte en whatever film format ind og vola så har du den. Men findes der er et gratis alternativt? Evt. til kommerciel brug?

Beklager hvis dette er forkerte kategori, jeg kunne ikke finde en passende.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede htx98i17 Professor
17. november 2008 - 21:03 #1
spørg evt på davk.dk hvis du ikke får svar her
Avatar billede flyvholm Nybegynder
20. november 2008 - 14:57 #2
Vejen frem er at lave sin egen player.. det er ik så svært som det lyder.

http://www.gotoandlearn.com/ <-- har nogen rigtig gode videotutorials om hvordan du gør netop dette =)