Avatar billede mee3 Nybegynder
16. november 2008 - 14:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

inspiration til mere interessant spil side

jeg har indset at der er rigtig mange andre spil sider på nettet, men jeg vil gerne havde at min er noget særligt men det er den ikke nu.
jeg aner ikke hvad jeg kan gøre men jeg ved at noget må der gøres

http://www.jo.wep.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2008 - 15:33 #1
For det første, en mere sigende og velkommende overskrift end "JO.WEB - Forside".

Farverne og sammensætningen af boksene med faste farver virker kedelig. Måske skulle det være opbygget med nogle andre farver og med andre former - måske også et passende billede, hvor det passer ind.

Din menu er fin (men igen synes jeg, at farverne ikke rigtigt passer - måske skulle du vælge nogle mere "støvede" farver, som passer sammen).
Det vil nok være en god idé at give select-boksen i toppen din egen formatering. Så virker det mere professionelt. Det samme gælder teksten, som virker tilfældig, hvor den er placeret, og måske skulle skrifttypen være anderledes.
Og del gerne de forskellige kategorier mere tydeligt op. Måske forskellige farver / mønstre i baggrunden, måske adskildt med vandret streg fx, og sørg især også for, at kategorioverskrifterne er mere tydelige.

Håber det kan bruges.

  // Steeven
Avatar billede mee3 Nybegynder
03. januar 2009 - 22:25 #2
lukker nu