Avatar billede bilal_isa Nybegynder
11. november 2008 - 14:46 Der er 11 kommentarer

website-design

Hej eksperter

Jeg søger en website-designer, så er der nogen der kan anbefale en en super dygtig/kompetent grafiker/websitedesigner som ikke har alt for travlt?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2008 - 14:51 #1
hej bilal

Jeg har nyt udkast klar til dig imorgen :)
Avatar billede bilal_isa Nybegynder
11. november 2008 - 15:12 #2
Hej Thomas

Det var nu mere til en anden opgave, men jeg ved du har mega travlt, ellers havde jeg spurgt dig :p
Avatar billede bilal_isa Nybegynder
11. november 2008 - 15:18 #3
Ellers må du sige til hvis du har lyst til en opgave mere :)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2008 - 15:18 #4
hehe okay :)
Bare iorden :) Men tror rent faktisk ikke jeg har andre opgaver efter din.. Men hvis du ikke finder nogen kan vi jo bare tage en snak om det :)

Sender dig lige en mail senere mht. flashen
Avatar billede bilal_isa Nybegynder
11. november 2008 - 15:25 #5
Lyder godt :)
Avatar billede aplosweb Nybegynder
11. november 2008 - 19:38 #6
Hej bilal,

Hvis du endnu ikke har fundet en til denne opgave, så skal du være velkommen til at kontakte os på contact@aplosweb.com eller på tlf +45 36950109 mobil +45 50880502

Du kan finde referencer m.m. på http://www.aplosweb.com

Vi ser frem til at høre fra dig,

Med venlig hilsen
Jacob Moore
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf.: +45 36 95 01 09
Mob.: +45 50 88 05 02
E-mail.: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com
Avatar billede minus Nybegynder
12. november 2008 - 01:50 #7
Hej bilal_isa,

Du er velkommen til at sende en email til mig med nærmere beskrivelse af opgaven. Så kan vi tage den sammen derfra :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede bilal_isa Nybegynder
16. november 2008 - 18:46 #8
Hej

Jeg har fundet en mand til min opgave. Tak for jeres henvendelser, jeg gemmer jeres kontakt oplysninger til fremtidige opgaver.
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. november 2008 - 21:03 #9
Du skal også være velkommen at kontakte mig, skulle du få brug for min hjælp.

Jeg er freelance leverandør til private og mindre virksomheder, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede lesp Nybegynder
01. december 2008 - 00:12 #10
Hej bilal

jeg har mange års erfaring med grafisk design, og har også uddanelse.
Vær venlig at kontakte mig på: dvddaver(at)hotmail.com hvis du vil vide mere og evt. se hvad jeg har lavet.

- LesP
Avatar billede getdesign Nybegynder
28. december 2008 - 15:26 #11
Vi kan også tilbyde hjemmeside design.

Du kan se mere på www.getdesign.dk/hjemmeside-design/

Mvh
www.getdesign.dk - webdesign, logodesign, reklamebureau