Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
29. oktober 2008 - 13:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To router Kan det lade sig gøre ?

hej eksperter.

Jeg har en Ny d-link router i midten af vores gård. men har intet signal i den anden ende. derfor har vi trukket kabel og det virker :P Dog ville jeg så sætte en router til på her. og det virker også rigtigt godt. Men problemet er bare de arbejder ikke på samme lan network ? jeg kan ikke tilgå den eksterne harddisk på vores lan netværk når jeg er komplet på den sekundæere router.
Kan man konfigurere dem til at kører ens ?
Avatar billede sleeper Nybegynder
29. oktober 2008 - 13:57 #1
Router nr 2, skal du sætte til i en lan port, så kan du konfigurere den som et accespoint, med router nr 1 som DHCP Server og som Gateway
Avatar billede thov Forsker
29. oktober 2008 - 14:02 #2
Her er en billede som illusterer det http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101496.asp
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
11. november 2008 - 21:51 #3
det virker nogle der skal have point
Avatar billede thov Forsker
11. november 2008 - 22:38 #4
Ikke her :-)
Avatar billede sleeper Nybegynder
12. november 2008 - 14:05 #5
Her er et svar