Avatar billede jackass- Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:43 Der er 1 løsning

Custom Action on UnInstall?

Hej,

Jeg har til min applikation et setup projekt. I applikationen kan brugeren vælge en indstilling "Start sammen med windows" (altså tilføje en value i SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run)

Når brugeren afinstallerer programmet, fjernes denne eventuelle entry jo så desværre ikke - hvilket er årsagen til dette spg.

Hvordan kan jeg få installeren til at fjerne denne regdb value såfremt den eksisterer efter uninstall?

Jeg har lavet et lille console app som kan gøre det, og tilføjet den i setup projektets "Custom Actions -> Uninstall", men der ser den ikke ud til at gøre meget gavn, for det virker ikke.

Nogen ideer til hvordan dette problem kan løses? :)

Mvh
/jack
Avatar billede jackass- Nybegynder
02. marts 2010 - 10:02 #1
-