Avatar billede kelderkold Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

site hacket, kan ikke slette filer på server

Hej en kammerats side er blevet hacket og nu kan vi ikke slette de filer som ligger på serveren (one.com) de er skrive og læse beskyttet, jeg har forsøgt at ændre CHmod, men kan ikke få lov.

nogle der lige ved hvordan jeg får slettet de filer der ligger der?
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:07 #1
overskriv dem eller skriv til deres support
Avatar billede kelderkold Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:14 #2
ja det er gjort, "send et brev med underskrift", så det varer flere dage, jeg fatter ikke sådan nogle udbydere der lever i stenalderen med snail mail ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:22 #3
snail mail for at snakke med support :) Har de ikke 24/7 live chat support?
Avatar billede kelderkold Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:29 #4
nej supporten kan ikke slette noget på ens site uden skriftlig tilladelse.

sejt ikke?
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:34 #5
På en måde fornuftigt nok, men hvis siden er blevet hacket så burde de måske bare smide en backup på siden uden spørgsmål, det er jo ofte ikke svært at bevise :)
Avatar billede kelderkold Nybegynder
12. januar 2011 - 23:32 #6
svar