Avatar billede dulfi Nybegynder
21. oktober 2008 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Tillad cookies

Jeg har et problem med at tillade cookies. Jeg har prøvet under'funktioner' og 'indstillinger' at kigge under bruger defineret niveau under sikkerhed. Men desværre kan jeg ikke finde noget om at cookies. er det et andet sted jeg skal gøre noget eller hvad? på forhånd tak
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 16:52 #1
Funktioner -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger
Avatar billede dulfi Nybegynder
21. oktober 2008 - 17:23 #2
Tak vejmand. Men hvad skal jeg gøre under:Funktioner -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger?
Lige nu står den til at beskytte på et mellem niveau. Ellers kan ikke se noget med cookies.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 17:57 #3
Læs teksten til højre for skyderen, og klik evt. på Websteder.
Avatar billede dulfi Nybegynder
21. oktober 2008 - 18:36 #4
jeg takker igen, men det er vist ikke der problemet ligger. har set og sammenlignet med en anden computer som ikke har samme problemer. men det virker alligevel ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 18:40 #5
Så er du nødt til at beskrive problemet.
Hvis det er fordi du skal tillade cookies, er det der hvor jeg skrev.....