Avatar billede mr.truck Nybegynder
21. oktober 2008 - 11:56 Der er 8 kommentarer

Excel fil fylder meget

Jeg har en workbook som oprindelig fyldte ca. 3 mb, jeg har kopieret alle makroer over i nogle nye, da jeg skulle bruge 3 ens, men nu fylder den ca 14 mb, er der en som ved hvorfor?
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. oktober 2008 - 12:14 #1
Tabellerne i office 2007, har en tendens til at fylde rigtig meget.

Så hvis din workbook indeholder nogle af de fine nye tabeller, kan det være derfor
Avatar billede mr.truck Nybegynder
21. oktober 2008 - 12:27 #2
det er office 2003!
Avatar billede jkrons Professor
21. oktober 2008 - 17:07 #3
Prøv at markere alle helt tomme kolonner og slet dem. Gentag succesen med alle helt tomme rækker. Gem igen, og se om det løser problemet.
Avatar billede mr.truck Nybegynder
22. oktober 2008 - 08:36 #4
har prøvet men virker desværre ikke:(
Avatar billede jkrons Professor
23. oktober 2008 - 08:15 #5
Tag en kopi af din fil. Slet alle moduler i kopien og se om det hjælper, når du gemmer.
Avatar billede jkrons Professor
23. oktober 2008 - 08:16 #6
Og slet alle tomme ark.
Avatar billede mr.truck Nybegynder
23. oktober 2008 - 08:49 #7
Jeg har prøvet alle muligheder, så nu tager jeg den på den hårde måde og skrive manuelt ind:) men så virker det.
Avatar billede jkrons Professor
23. oktober 2008 - 19:05 #8
Ok. Så håber jeg, at det det "krymper".

Alternativt kan du prøve at kopiere alle datatil en ny mappe.