Avatar billede suicid3 Nybegynder
14. oktober 2008 - 10:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udgifts Diagram

Hej alle i kloge hoveder,

Jeg har fået et projekt hvor jeg skal lave en budgetoversigt over udgifter i forbindelse med oprettelse af et nyt kontor.

Jeg vil gerne lave et diagram (læs: liniær funktion i et koordinatsystem) over udgiftterne på 3 forskellige tilbud. De samlede initial udgifter er startpunktet og stigningen er de samlede årlige udgifter (læs: årlige udgifter til strøm og afbetalinger på lån). Spørgsmålet er så hvordan man får excel til at lave dette diagram?

Jeg er ikke sikker på om de givne oplysninger er tilstrækkelige, men håber det...

På forhånd tak.
Avatar billede jkrons Professor
14. oktober 2008 - 17:32 #1
Excel kan kun lave diagrammer på baggrund af data, så alle dine tal skal findes i regnearket, før diagrammet kan oprettes.
Avatar billede suicid3 Nybegynder
15. oktober 2008 - 18:34 #2
Ja, det ved jeg godt og det er de også.............!
Avatar billede suicid3 Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:18 #3
!!! LUKKET !!!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester