Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. juni 2001 - 01:17 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Fonte!

Et efterhånden irreterende problem:

Jeg har følgende indscannede logo: http://autotank.wizprod.com/autotankpng.png

Det skal laves pænt! Det vil ingen grimme kanter osv... nemt nok, HVIS man altså havde den font, som stykket \"AutoTank\" var skrevet med....

Er der nogen der gennemskue fonten? For jeg kan ikke, og det efter utallige forsøg! Problemet består mest i at jeg ikke kan få det første A\'s midterbar til at passe i dens bredde....

Bogstaverne må selvfølgelig hives og vrides i (bruger selv vectorgrafik).
Avatar billede plexx Nybegynder
27. juni 2001 - 01:21 #1
Det er sku et meget svært spørgsmål!!!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. juni 2001 - 01:22 #2
jap!
Derfor stilles det her jo :-)
Avatar billede sukos Juniormester
27. juni 2001 - 01:24 #3
Hvad ligger logoet på lige nu?
Jeg tænker på om du har mulighed for en bedre indscanning?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. juni 2001 - 01:25 #4
Det har jeg ikke.... jeg har dog billedet en en højere opløsning (lidt over 5000 px gange et-eller-andet)
Avatar billede stigmata Nybegynder
27. juni 2001 - 06:10 #5
Du kan evt. scanne det ind som \"streg\" (s/h 1200 dpi)gemme det som en tif-fil - importér den i Streamline (så det bliver vektoriseret). Der efter vidrebearbejd den i illustrator (farvelæg, outline og evt. justering af punkter)...Det er godt nok hele 3 programmer du skal igennem - hvis du ikke har dem er det nok bedre at rentegne logoet og finde en font to match.

/s:mata
Avatar billede sh-dk Nybegynder
27. juni 2001 - 08:07 #6
Det ser ud som om skriften er en MicrogramaDbolExt

Jeg kan evt. maile den i TT eller T1 til dig
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. juni 2001 - 09:25 #7
TT tak..... wizprod@wizprod.com
Avatar billede pacman Nybegynder
27. juni 2001 - 19:58 #8
hejsa wizprod...  jeg renoverede logoet...sad med photoshop og fjernede det værste med \"brush\", og derefter kørte det igennem diverse standard filtre og jeg håber du er tilfreds?....
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. juni 2001 - 20:01 #9
Så smid det da op, pacman
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. juni 2001 - 20:01 #10
Jeps.... med pacmans forarbejde og fonten som sh-dk kom med bagefter, blev det KANONT!

I kan jo selv se det på http://autotank.wizprod.com/autotankpng.png og så sammeligne med det gamle logo (hvis I nåede at se det)