Avatar billede mstaun Nybegynder
14. oktober 2008 - 01:10 Der er 2 kommentarer

Parallels Crasher

Hej

Jeg har forsøgt at få Parallels til at virke på min maskine.
Jeg installerede Parallels og åbnede programmet for at se om det virkede.
På det tidspunkt havde jeg ikke lige tid til at lege med det, så det blev lidt syltet et par dage.

Iaftes ville jeg så prøve at lege med Windows på Mac (bare for sjov)

Jeg kører et par andre programmer - men ikke tunge ram/processor slugere.

Parallels crasher så fuldstændig. I stedet for at holde power knappen inde og la' den dø så holder jeg tålmodigheden og forsøger at få den lukket rigtigt ned.
Tog laaaaangt tid

Da den så endelig får lukket ned og jeg genstarter så opfører maskinen sig lidt mærkeligt.

Jeg bruger AppZapper til at fjerne Parallels - slukker maskinen og trækker stikket ud i 1 min og starter så det hele igen.

Installere Parallels på ny og krydser fingre - men nej - den vil nu, slet ikke åbne Paralells.

Her kommer så spørgsmålet:

Jeg har åbenlyst "ødelagt" noget der gør at den ikke vil starte Parallels.

Så en Windows maskine ville jeg køre en omgang Scandisk, Diskoprydning og diverse spyware/adware scans og så plejer mange ting at køre godt igen.

Men jeg er "ny" i Mac.... hvad tror du jeg kan gøre for at få mit Paralellses til at virke på min Mac

Nogen der har oplevet det samme?
Avatar billede egonspock Seniormester
14. oktober 2008 - 01:16 #1
Lige et par spørgsmål: har du nok RAM og harddiskplads? Og hvilken maskine taler vi om(mindre vigtigt, hvis det er en Intel-ting)
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
05. december 2011 - 21:52 #2
Er det den nyeste version (7) som du har? Ellers prøv med den ;) http://parallels-danmark.dk/