Avatar billede abfih Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:45 Der er 2 kommentarer

hvordan får jeg vpn til at virke

Vi er 2 personer som deles om en PC med vpn på til os begge to.
Hvemme hos mig kører det upåklageligt men ved min veninde kan vi ikke få det til at virke. Vi har begge 2 trådløs netværk, hvad kan problemet være
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. oktober 2008 - 16:38 #1
Det kræver at routeren som er hos din veninde kan håndtere det. Alternative må du købe en ny router til at ha med der ud
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
20. oktober 2008 - 22:30 #2
skal understøtte vpn pass trough