Avatar billede klausbobby Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:15 Der er 11 kommentarer

Fjern "accepter rettelser"

Hej

Jeg fik tilsendt et word dokument, og da jeg skulle rette i det, blev min rettelse (slettede noget) blot gennemstreget og det nye jeg skrev kom efterfølgende.
Jeg skulle så ikke og klikke på accpeter rettelserne, før at det gamle forsvandt.

Kan dette ikke ændres, således jeg bare kan ændre det og ikke skal acceptere mine rettelser???
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 13:33 #1
Hvilken version af Word?

Jeg mener det er noget med: Funktioner -> Ændringer -> Fjern flueben i "Fremhæv ændringer"
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 13:38 #2
Hvis det er Word 2007, kan du se her hvordan du slår registrering af ændringer fra: http://office.microsoft.com/da-dk/word/HA012186901030.aspx
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 13:41 #3
Avatar billede klausbobby Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:47 #4
Jeg har ptøvet at følge dit link, men kan stadig ikke rigtig få det til at fungere.. Jeg prøver at arbejde lidt med det!
Måske fordi det er et allerede skrevet dokument, hvor jeg sidder og retter i det! Der er også nogle tidligere rettelser i det..??
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 13:52 #5
Du bliver nok nødt til at svare på hvilken version af Word det handler om, hvis vi skal komme det lidt nærmere?
Avatar billede klausbobby Nybegynder
13. oktober 2008 - 15:06 #6
Sorry.. Det er word 2007
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
13. oktober 2008 - 16:00 #7
Word 2007: Højreklik i statuslinjen og vælg ”Registrer ændringer” for at få indstillingen vist i statuslinjen. Når den er vist, kan du slå indstillingen til og fra ved at klikke på den. Du kan også slå indstillingen til og fra via fanen Gennemse > klik på pilen under ”Registrer ændringer”.

VIGTIGT:
Det at slå ændringer fra betyder IKKE, at allerede registrerede ændringer forsvinder – du kan bare ikke se dem. De er stadig i dokumentet. Hvis du skal have dem væk, skal de accepteres eller afvises: Åbn værktøjslinjen Korrektur. Klik på pilen til højre for fluebenet og vælg, hvad du vil gøre ved de enkelte ændringer (accepter/afvis – du kan acceptere alle på en gang).

Den basale information om ”Registrer ændringer” i de artikler, vejmand henviste til, er stadig korrekt i Word 2007. Du finder bare kommandoerne nogle andre steder.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 17:48 #8
I det første link kan du se under "Slå registrering af ændringer fra"
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 16:41 #9
Halloooo??
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2008 - 02:45 #10
Er problemet løst?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:23 #11
Er problemet løst?