Avatar billede niceguy21 Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:14 Der er 10 kommentarer

Microsoft Outlook 2003 - Flere e-mail adresser på samme POP3

Hej Eksperter!

Har en kæmpe problem, har lige fået ny komputer og der ligger Outlook 2003 på. Problemer er bare at jeg ikke kan få den til kun at hente mails til en adresse fra serveren. Vi har nemlig 5 på samme pop3.

Det er let i Outlook Ekspres og i Windows Mail.

Men det er sku ikke let i det nye, det må være noget med at sætte en regel. Men hvor?

På forhånd tak!
Avatar billede pidgeot Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:24 #1
Æh... er det ikke bare at oprette en konto pr. adresse man vil hente fra? Det gør jeg da derhjemme med mine 6-7 adresser (godt nok Outlook 2007, men...)

Hvis du mener at du vil have meddelelserne fra de forskellige konti fordelt ud i forskellige mapper, så er det selvfølgelig en anden sag. En meddelelsesregel skulle i så fald gøre tricket (Funktioner > Regler og beskeder > Ny regel > Start fra en tom regel, etc.).
Avatar billede niceguy21 Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:37 #2
Jeg skal finde en regel som hedder hent ikke emails fra serveren som er sendt til, og så de andres emails adresser.
Avatar billede niceguy21 Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:37 #3
Den er meget let at finde i windows mail eller i outlook ekspres.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 11:48 #4
Det er der ikke rigtig nogen god løsning på i Outlook, spørgsmålet har været oppe utallige gange herinde...
Avatar billede niceguy21 Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:58 #5
Hvad skal man så gøre.

Men kan jo ikke installere Outlook ekspres i vista.

Eller kan mand?

Og hvis det er hvor kan man så downloade det?
Avatar billede sleeper Nybegynder
13. oktober 2008 - 12:01 #6
du kan lave det i windows mail, som du selv skriver i spørgsmålet
Avatar billede niceguy21 Nybegynder
13. oktober 2008 - 17:20 #7
Ja det ved jeg. Men af en eller uforskarelig oversag virker windows mail ikke på denne computer :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2008 - 17:53 #8
Hvordan "virker ikke", kommer der en fejlmelding, eller hvad?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2008 - 23:36 #9
Halloooo?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:24 #10
Er problemet løst?