Avatar billede alloedee Nybegynder
12. oktober 2008 - 21:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til Plustek 7200i scanner til mac, findes ikke?

Hey hey

Jeg har forsøgt at få en Plustek 7200i scanner til at virke sammen med min eMac, men pga. et defekt cd drev kan ikke læse den medfølgende cd. Jeg har prøvet at kigge på plusteks hjemmeside, men jeg kan ikke finde mac driveren der, kun windows. Kan det virkelig passe at der ikke findes en mac driver til denne scanner? Det ville hvertfald være meget mystisk for på cden, står der Mac driver inkluderet, og billeder i manualerne er tydeligvis taget fra mac.

Hvad skal jeg gøre for at få den til at virke?
Avatar billede realbeekay Nybegynder
13. oktober 2008 - 09:44 #1
Det er en OpticFilm scanner ikke?

Prøv denne her driver:
http://www.quato.de/english/software-scanner.php

Det skulle være den samme scanner, bare i et andet mærke.
Avatar billede alloedee Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:18 #2
Hel sikkert, det er en Opticfilm 7200i. Jeg tjekker lige når jeg kommer hjem
Avatar billede alloedee Nybegynder
14. oktober 2008 - 19:54 #3
Okay hvad er det præcis jeg skal gøre? jeg er ikke så god til mac!
Avatar billede realbeekay Nybegynder
15. oktober 2008 - 08:01 #4
pas
kender heller ikke noget til mac. :(
Avatar billede alloedee Nybegynder
01. februar 2015 - 21:54 #5
Der var vist ikke noget at gøre der