Avatar billede champfan Praktikant
11. oktober 2008 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer MobileMe - også som webhotel?

Det lyder jo herligt med MobilMe, men hvad er erfaringerne med tjenesten? Fungerer det? Der var jo en del opstartsproblemer.

Og hvad nu, hvis man vil bruge MobileMe som webhotel?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede egonspock Seniormester
14. oktober 2008 - 22:43 #1
Der har ikke været de store problemer med web-tjenesten, men primært med synkronisering mellem flere computere etc. Som sted at placere sit websted er det helt ok.
Avatar billede champfan Praktikant
16. oktober 2008 - 22:58 #2
Man kan selvfølgelig diskutere prisniveauet, men det koster som bekendt at ha' det sjovt  ;-)

Tak for svaret.
Avatar billede egonspock Seniormester
16. oktober 2008 - 23:56 #3
Backup sammen med iSync er i øvrigt også en fed funktionalitet som har reddet mine mobilkontakter en enkelt gang. Og så er det altså nemt at publicere billeder på en særdeles pæn måde direkte fra iPhoto!