Avatar billede dougheffernan Nybegynder
09. oktober 2008 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GPO - forhindre adgang til internettet

Hej.

Jeg søger en måde at forhindre en specifik computer i at gå på internettet, har fundet følgende GPO, som jo gælder for en bruger. Har forsøgt at tilføje en computer i stedet for en specifik bruger i Security Filtering i GPMC, men synes ikke det virker. Klient PC'en HAR været genstartet.

http://windowsitpro.com/article/articleid/85079/jsi-tip-10092-how-can-i-block-internet-access-for-a-specific-user-account.html
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
09. oktober 2008 - 13:41 #1
Hørte en fugl synge om WMI filters
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
09. oktober 2008 - 15:12 #3
Skulle have gjort det hele rigtigt, men lige meget hjælper det.

Har dog bare sat proxy'en til 127.0.0.1 manuelt, men hvordan skjuler (f.eks. vha. en GPO) menupunktet Internetindstillinger (i menuen Funktioner)?
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
29. januar 2009 - 09:13 #4
*
Avatar billede haverslev Novice
29. januar 2009 - 15:06 #5
Du skal lige skrive løsningen herind. -
se venligst "Hvordan lukker man sit spørgsmål?"

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar