Avatar billede dail Nybegynder
09. oktober 2008 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Virus på MSN

Hej

Mine venner brokker sig over de modtager en masse bras fra mig på messenger. Jeg har aldrig sendt noget til nogen og det må være noget virus af en slags der har overtaget min MSN. Kan jeg bare slette programmet og installere det på ny eller hvordan får jeg fjernet virusen?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
09. oktober 2008 - 14:02 #1
Du har garanteret udleveret dit password til én af de der tåbelige sider der kan fortælle dig om nogen har blokeret dig eller lignende. Hvis det er tilfældet så skal du skifte dit password...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2008 - 20:55 #2
mymessenger er også skidt...
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
16. oktober 2008 - 11:36 #3
Jeg tror ikke der er så meget at gøre. Det er sket for mig også . Jeg har også modtaget fra magne. Fortæl istedet dine venner, at de ikke må åbne link eller filer på nettet, som de ikke ved, hvad indeholder :)

Det lyder måske dumt, men det er altså ikke særlig svært at regne ud. Som regel kommer der noget tekst med på engelk. Hvis dine venner er danske skal de være godt dumme for ikke at undre sig over, at du pludselig skriver engelsk og beder dig om at gå ind på et link. Grunden til mange falder i er, at teksten ofte fortæller, at det er billeder af dem, som er i linket. (Tænk at noget virkelig er så dumme, at hoppe på den :))

Ej, jeg ved godt, at det kan være svært for nogen at afgøre. Men det er lidt ligesom den undersøgelse, som der lige er blevet lavet med, at danskerne ikke tænker sig om på nettet. Rigtig mange viruser er forudsigelige, hvis man lige tænker sig om.