Avatar billede morten_ja Nybegynder
08. oktober 2008 - 09:25 Der er 9 kommentarer

Vis talers noter i MS powerpoint 2007

Hejsa.
Jeg har MS office 2007, og bruger det i skolen. I den gamle version (2003) kunne jeg se det PP show som mine lære sendte til mig. Så kunne jeg højreklikke og få noget op der hedder "vis talers noter".
Det kan man ikke i 2007 versionen. Er det noget som de mangler eller hvad er det jeg skal gøre for at få det frem?
Avatar billede ladyhawke Novice
08. oktober 2008 - 09:44 #1
Der mangler ikke noget så vidt jeg ved... nu har jeg kun en engelsk udgave af PowerPoint, men der skal du vælge "View" fanen og vælge Notes Page knappen... så kan jeg da fint se "taler noter"...
Avatar billede morten_ja Nybegynder
08. oktober 2008 - 10:16 #2
Jeg kan ikke lige finde det du snakker om, men er det også når du viser PP showet?
Avatar billede ladyhawke Novice
08. oktober 2008 - 10:23 #3
bliver selve præsentationen ikke meget lille hvis du skal vise noterne samtidig?
Avatar billede morten_ja Nybegynder
08. oktober 2008 - 10:33 #4
Nej det er bare en lille boks der puppede op når man trykkede på "vis talers noter" Det er derfor jeg gerne vil have det. :)
Avatar billede ladyhawke Novice
08. oktober 2008 - 16:11 #5
beklager, det kræver så at du kan se lærerens skærm samtidig:
http://www.projectwoman.com/2007/08/powerpoint-speaker-notes-powerpoint.html

Men kan du ikke få præsentationen, så du kan se noterne i powerpoint bagefter?
Avatar billede morten_ja Nybegynder
20. oktober 2008 - 12:01 #6
Mit prolem er at jeg kun har en lille skærm, derfor bliver det meget småt hvis jeg skal skrive noter ind i redigeringsvinduet. :S
Avatar billede ladyhawke Novice
20. oktober 2008 - 22:13 #7
Som der fremgår af mit link: det kan man ikke i version 2007 (i hvert fald ikke det du beskriver), så din lærer må lægge sine guldkorn i selve præsentationen, eller du må finde en eller anden måde at skrive noter på. aæternativt benytte office 2003...
Avatar billede ladyhawke Novice
07. januar 2009 - 08:43 #8
mangler du yderligere svar her? (eller er det lukketid...)
Avatar billede morten_ja Nybegynder
07. januar 2009 - 09:16 #9
Har fået det jeg skal have, men kan bare ikke give dig point.:S