Avatar billede kkaen Nybegynder
06. oktober 2008 - 15:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indsætte sammenhængende billeder i WPF

I html kan man lave en form for "ramme" omkring sit dataindhold på siden, så det fremstår meget profesionelt. Det gøres ved at oprette en tabel (3x3 felter), hvor der i det midterste felt kan refereres til dataindholdet. I de omkransende felter indsættes billeder af "ramme-grafikken", og vha. "repeat-x" og "repeat-y" bliver der skabt en ramme.
Jeg vil gerne lave noget lignende i wpf, så jeg på min desktop-applikation også får sådane "rammer" omkring mit indhold.
Men hvordan gøres dette helt nøjagtig? Der skal vel benyttes nogle andre teknologier, da jeg ikke har adgang til en "tabel"?
Avatar billede kkaen Nybegynder
06. oktober 2008 - 17:23 #1
Jeg går ud fra, at man skal benytte "gradient". Det har jeg forsøgt at gøre med:
<Rectangle Width="30" Height="10" Fill="HorizontalGradient Red Yellow" />
Men her accepteres "HorizontalGradient Red Yellow" ikke. Hvorfor ikke?
Avatar billede kkaen Nybegynder
30. december 2010 - 16:08 #2
lukkes