Avatar billede larsgrau Forsker
30. september 2008 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sammenkædede formularer

Hej

Jeg sidder og arbejder på en database hvor der er en frontend og en bagned, det er i frontenden jeg har problemmet. Bagenden er kun tabler med data, de tabler kommer ind i frontenden ved hjælp af sammenkæde tabler virker fint. Så vil jeg gerne lave flere sammenkædede formularer (mere end 3). De første 3 sammenkædeninger for samme tabel virker fint, men når jeg laver sammenkædning nr. 4 virker den ikke, de andre 3 virker fint, men den 4. virker ikke. har access en begrænsing på kun3 sammenkædede formularer ??

Lars
Avatar billede fdata Forsker
30. september 2008 - 17:43 #1
Dit spm. giver ikke umiddelbart mening  :o(
"Så vil jeg gerne lave flere sammenkædede formularer" - øh, du kan ikke sammenkæde formularer, kun tabeller.
Avatar billede larsgrau Forsker
30. september 2008 - 21:05 #2
Jo man kan godt sammenkæde formularer
Avatar billede fdata Forsker
01. oktober 2008 - 22:48 #3
Hm. Du har tabellerne i din backend og formularerne i din frontend. Så langt så godt.
Så skriver du: "Så vil jeg gerne lave flere sammenkædede formularer" - altså i din frontend?!?
Prøv at forklare lidt nærmere, hvad det er du forsøger.
Avatar billede larsgrau Forsker
14. april 2010 - 19:36 #4
oki