Avatar billede drsniper Nybegynder
29. september 2008 - 22:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

4 monteringshuller på motherboard

Hejsa

Jeg har et Asus M2N-VM HDMI motherboard, hvor jeg ønsker en ny køler. Den har 4 monteringshuller omkring cpu'en og jeg er derfor i tvivl om hvad jeg skal købe.

Hullerne er placeret ca. 5 x 10 cm. fra hinanden. Jeg har søgt på nettet og kan ikke rigtig finde noget der passer. Hvad for en slags socket kører med 5 x 10 cm. huller???
Avatar billede off-line Nybegynder
29. september 2008 - 22:35 #1
Det er en ganske almindelig 8x8 cm. køler. De fås i flere udgaver.
Avatar billede off-line Nybegynder
29. september 2008 - 22:37 #3
Er det ikke noget i denne retning? http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=164634
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2008 - 22:39 #4
ikke når den der er til Socket 370 :)
Avatar billede off-line Nybegynder
29. september 2008 - 22:44 #5
Nej du har ret, det skal ikke lige være den:)
Avatar billede drsniper Nybegynder
30. september 2008 - 19:58 #6
Nu spørger jeg måske lidt dumt. Men jeg har altid gået ud fra at "Socket" henviste til den hvide klat, som man puttede sin processor ned i. Men nu kan læse imellem
linierne at det også hentyder til den måde bundkortet er udformet mht. monteringshuller mv. Er dette korrekt forstået?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2008 - 20:24 #7
Korrekt.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. oktober 2008 - 14:03 #8
Husk at lukke dit spørgsmål. Du kan jo bede john stigers om at lægge et svar.
Hans kommentar dægger jo spørgsmålet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2008 - 16:19 #9
Svarer selv :)