Avatar billede tre Nybegynder
29. september 2008 - 13:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskifte Motherboard

Hej,

Står med en computer med et afbrændt bundkort.
Det gamle er et MSI 945PL Neo2:
http://global.msi.eu/index.php?func=proddesc&prod_no=231&maincat_no=1
Derpå sidder en P4 3GHz med 2x512 DDR2 RAM, Dual Channel og et AGP grafikkort

JEg synes jeg har forsøgt at finde et kort til at erstatte med, men kan ikke rigtig finde en med rigtig socket og AGP m.m. til et elm ATX kabinet.

Har i et godt forslag til en model jeg kan udskifte med?
Avatar billede matcho Nybegynder
29. september 2008 - 17:16 #1
Hvis det er det rigtige bundkort du linker til, så er det da ikke AGP grafikkort du har.
For hvis det er det rigtige så er der da mange der kan erstatte det.
Avatar billede tre Nybegynder
29. september 2008 - 17:27 #2
Hej Matcho

Tak for tippet og kigget.
Jeg kan da godt se at du har fuldstændig ret!

MEN, Har lige fundet ud af at det var en RAM klods der sad løst. Ggggrrrrrr!!

Smid et svar, så får du point for indsatsen :-)
Avatar billede matcho Nybegynder
29. september 2008 - 21:03 #3
Godt du fik det til og virke.