Avatar billede balzer Nybegynder
27. september 2008 - 16:07 Der er 4 kommentarer

stationær hakker i spil

hejsa, min bror har en stationær der lige er kommer fra rep. den er ret ny (omkring end 3.0 Ghz -4GB ram - geforce 8600GT ultra) men han hakker når han kører i bare 800 * 600 i f.eks battlefield et spil som den snildt kunne trække før....jeg forslog ham at DL en nvidia driver, men det har ikke hjulpet..:.Nogle forslag til hvad man så kan gøre?!

vh jesper
Avatar billede zaicrez Nybegynder
27. september 2008 - 16:20 #1
Har I tjekket at chipset & bundkort drivere er korrekt installeret?
Prøv at tjekke i Enhedshåndteringen om der er nogen hardware enheder der er problemer med.
Avatar billede balzer Nybegynder
27. september 2008 - 16:49 #2
hey jeg er ikke den store haj, hvad er stien til enhedshåndtering? (bruger selv MAC)
Avatar billede Morten Novice
27. september 2008 - 17:47 #3
1: installer alle driver (vær sikker på alt er instaleret)

2: opdater windows

3: om den virtuelle hukommelse er pillet ved

hvis intet af det hjælper prøv som en form for test at gå på
www.canirunit.com

og tjek exsemplevis battlefield og se hva den siger hvis den siger du kan tage det over recommendet så er det driverne eller det virtuelle data i bios. hvis den siger du ikke kan opnå recomended så må noget være gået mildt ned. håber det hjælper
Avatar billede showsource Seniormester
27. september 2008 - 17:51 #4
Tjek også at "AGP aperture" str. er sat til max. i bios.
Det afhjalp hak i spil på en comp jeg rodede med.