Avatar billede 49jensen Nybegynder
21. september 2008 - 13:45 Der er 1 løsning

Hvor mange relationer til samme tabel i en forespørgsel

Jeg har en forespørgsel 1 med 13 felter hvor der skal indtastes en kode (6 tal), i andre 13 felter skal der fremkomme en  bogstavskombination.Bogstavskombinationen hentes fra en relateret tabel hvor både kode og bogstavskombinationen ligger. Hvor mange gange kan man relatere til den samme tabel.Det virker med 2 indtastninger, men med 13 låser forespørgslen så du ikke kan indtaste værdier. Der er ingen fejlmeddellelser.
Ved hver ny reletion hedder relationstabellen selvfølgelig "tab" "tab_1", "tab_2" og så videre. Jeg har sat 100 point ind, men er villig til at forhøje hvis mit problem kan løses.
Avatar billede 49jensen Nybegynder
21. september 2008 - 14:42 #1
Har selv fundet svaret - Det var fejl "F". Man kan som jeg også regnede med lægge mindst 13 relation ind. "F" = Finger troubles.