Avatar billede cmolesen Nybegynder
19. september 2008 - 19:59 Der er 1 kommentar

Internetadgang gennem trådløs stofanet

Hej

Jeg har fået et lille problem med min pc. Jeg har et trådløst kabelmodem med internet gennem stofanet. Min PC kan sagtens finde det trådløse netværk, og når jeg indtaster wireless nøglen, kan jeg også koble mig på det trådløse netværk. Jeg har imidlertid problemer med at komme på internettet.

Vistas netværks og delingscenter skriver “Netværk ikke identificeret” samtidig med, at jeg er koblet på det trådløse netværk. Mit netkort er et levelon wnc-0301, og jeg vil helst nøjes med at anvende Windows vista til at komme på netværket (dvs. helst ikke det program der fulgte med netkortet og som er elendigt og ustabilt).

Har nogen en idé til hvad der er galt, og hvordan jeg kan løse problemet?

På forhånd tak.

Carsten
Avatar billede lablo Nybegynder
21. september 2008 - 22:18 #1
Hvis du finder det trådløse netværk men kan stadig ikke komme på nettet (Hvis jeg har forstået korrekt). Jeg har haft samme problem med dansk kabel tv, der ringede jeg ind til dem og fik dem til at "åbne" for modemet. Det virkede !

men om der er tale om det samme her ved jeg ikke, jeg vil mene det er et forsøg værd :-)