Avatar billede ken.j Nybegynder
16. september 2008 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med min database

Hej Alle Sammen..

jeg prøver at laver et login på min hjemmeside og har oprettet de der tabler man skal efter det login system jeg har hentet..

men kan ikke få det til at snakke sammen med min database og har nu fundet noget som kunne være fejl..

se billede: http://www.kjst.dk/problem.bmp

Håber nogle kan hjælpe mig lidt så jeg kan få lavet et login system.

Hilsen Ken
Avatar billede dkfire Nybegynder
16. september 2008 - 23:06 #1
Dette har intet med din fejl at gøre, det har noget med PHPMyAdmin at gøre.

Hvad er det for nogle fejl som du oplever med din login system ??
Hvilket sprog er det skrevet i ??
Hvad hedder det / hvor har du fundet det ??
Avatar billede ken.j Nybegynder
18. september 2008 - 09:08 #2
jeg har fået det på en hjemmeside.. tro den hedder http://www.cschmalz.dk/?side=logind/opret

men nu har jeg fået det til at virke med min database så jeg kan opret en bruger.. men når jeg er logget ind og jeg så kopir det hele oppe i min browser og sætter det ind i et nyt billede også selvom jeg er logget ud og ned og alt det der så gå den ind på den side som man logger ind på.. og så er det jo nemt at gå ind på andres log in.
Avatar billede ken.j Nybegynder
29. december 2008 - 22:32 #3
lukket...