Avatar billede 49jensen Nybegynder
14. september 2008 - 00:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra hard copy til tabel

Kan det lade sig gøre at scanne et dokument til en tabel?

Hvis!Hvordan?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2008 - 00:05 #1
ja, som image!~)
Avatar billede 49jensen Nybegynder
14. september 2008 - 00:35 #2
Vil det sige at jeg opretter en tabel med det samme antal kol.og overfører image.
Avatar billede 49jensen Nybegynder
14. september 2008 - 01:58 #3
Jeg går ud fra at det skal lægges ind i word, og til det skal jeg vel via en ocr.
Avatar billede terry Ekspert
14. september 2008 - 09:37 #4
If your only interested in storing the whole document in the dB then youi can just scan it and stor the whole image, as spg suggests. But if there is data in an organised fassion in the document and which you want to handle as data in a table, then you will need to scan with an OCR program to convert to data first. Then import as you would a text file.
Avatar billede 49jensen Nybegynder
14. september 2008 - 12:30 #5
I want to store the information in tables. Terry´s answer accepted.
Avatar billede terry Ekspert
14. september 2008 - 13:05 #6
:o)
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2008 - 18:06 #7
Thanks