Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
09. september 2008 - 17:48 Der er 2 kommentarer

Bærbar kan ikke finde trådløse netværk

Hejhej

Jeg har en bærbar som indtil for nylig ikke havde nogle problemer. Men nu kan den bare ikke finde trådløse netværk. Her hvor jeg bor kunne jeg før i tiden se omkring 4 trådløse netværk, og på mit arbejde kunne jeg også se et par. Men nu  om stunder viser den bare ikke noget som helst.

Jeg rodede på et tidspunkt med at sætte en IP adresse på den, men jeg har sat den tilbage til at finde IP selv, og kan bare ikke gennemskue hvorfor der skulle været noget galt, for den trådløse netværks forbindelse skulle været aktiveret.
Avatar billede juleulven Nybegynder
09. september 2008 - 23:44 #1
og der sidder ikke en knap et sted, der tænder for antenne eller det trådløse?
på nyere lenovo er det en skydeknap der sidder foran på maskinen.

andre er det en knap over tastaturet... ?
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 15:06 #2
giv mig et svar så får du point