Avatar billede dennism Nybegynder
07. september 2008 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Router fra Fullrate

Jeg har her til eftermiddag opdateret min ZyXEL Prestige 2602R-D1A  routers firmware fra Fullrate vha. denne vejledning:
http://www.fullrate.dk/support/downloads_firmware.php

Under opdateringen fik jeg ingen fejl, men efterfølgende er der kun lys i "power" når den står tænkt. Nogen der har en ide til, hvad der kan være galt - og hvordan jeg får den til at køre igen?
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
07. september 2008 - 18:51 #1
var der nogen grund til at du skulle opdatere den? ellers kan du jo bare resette den?
Avatar billede dennism Nybegynder
07. september 2008 - 19:01 #2
Jeg havde fået at vide at support, at det måske var en løsning på en langsom forbindelse som vi har.
Jeg har forsøgt at resette ved at holde knappen inde i over 20 sekunder. Men der sker ikke noget. Power-lyset går ikke ud..
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2008 - 19:31 #3
du skal holde reset knappen inde til lamperne begynder at blinke det kan godt tage mere end 20 sek. har selv fullrate
Avatar billede dr.big Nybegynder
07. september 2008 - 19:43 #4
prøv evt. at tage strømmen fra, hold derefter reset knappen inde mens du sætter strømmen til igen...
Avatar billede dennism Nybegynder
07. september 2008 - 21:13 #5
Det hjælper ikke noget - har siddet med den inde i over 1 minut.
Power-knappen blinker i ca. 3 min hvorefter den bliver stabil grøn.
Avatar billede dennism Nybegynder
08. september 2008 - 15:26 #6
Vi lukker her. Fullrate sender mig en ny router.