Avatar billede kac Nybegynder
05. september 2008 - 22:00 Der er 4 kommentarer

Fra Engelsk version til Dansk?

Kan man ændre en engelsk version til en Dansk? Cd'en skulle være på Dansk men det var den ikke, så nu har jeg en Engelsk version på:o(
Avatar billede moenbo Nybegynder
05. september 2008 - 22:20 #1
Nej det kan man ikke:-(
Avatar billede Spotgun Seniormester
05. september 2008 - 22:22 #2
Hvis det er Vista Ultimate, så kan du downloade en dansk sprogpakke kvit og frit fra Microsoft Update.

Mener også der findes et hack der giver samme mulighed på home versionerne, men det skulle vist give lidt problemer i forbindelse med download af opdateringer, hvor man var nødt til at skifte over til engelsk før det virkede.
Avatar billede kac Nybegynder
05. september 2008 - 22:23 #3
Okay jeg prøver at kigge på deres update:o)
Avatar billede pazau Nybegynder
05. september 2008 - 23:24 #4