Avatar billede mortenvel Nybegynder
05. september 2008 - 13:20 Der er 1 kommentar

Microsoft Web Browser skal reagere på "Enter"

Hej eksperter

Først og fremmest vil jeg gerne sige mange tak til alle dem der tager sig tid til at svare på de mange spørgsmål, der gør det nemmere for os nybegyndere at komme igang.

Og nu til mit første spørgsmål her på sitet:

Jeg har en form med et Microsoft Web Browser Object. Dette er sat til at vise en webside med en form bestående af nogle tekstbokse og en "submit"-knap. Hvis denne køres normalt i Internet Explorer vil et tryk på enter-tasten virker virke som et klik på submit. Mit problem er at det gør den ikke i min Access form, hvilket gør det ret besværligt, da man enten skal tage musen i brug, eller tabbe gennem alle tekstfelter.

Jeg synes efterhånden jeg har søgt nettet tyndt efter et svar man har intet fundet.

Alt hjælp vil være værdsat
Avatar billede mortenvel Nybegynder
08. september 2008 - 10:21 #1
Ingen bud? Prøver lige at smide 100 point til i potten