Avatar billede sth Novice
03. september 2008 - 17:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan configure jeg min Linksys WRT54G2

på min gamle Dlink router kunne jeg sætte den op s åen bestemt pc (min nas server, som kun er en dum box) altid fik samme ip-adresse) hvordan gør jeg det med min nye linksys WRT54G2
syntes ikke rigtig jeg kan fidne denne funktion.. mon den findes ?
Avatar billede jokerswild Nybegynder
04. september 2008 - 13:06 #1
Nej. De fleste linkys routere har ikke denne funktion.
Men IP-adresserne leases til på MAC-adressen på netkortet. Så oftest vil enheden altid få den samme adresse, med mindre at din NAS-server er slukket og du så der leaser en DHCP adresse fra anden enhed efter at leasetiden er udløbet.
Avatar billede sth Novice
10. september 2008 - 15:14 #2
Det ser ikke ud ti lat dette er muligt med en linksys, øv øv