Avatar billede lordpeppe Nybegynder
03. september 2008 - 10:27 Der er 6 kommentarer

HP pavilion dv5 1030eo notebook volume problemer.

Hejsa. Jeg er en gut som for nyligt har købt en ny Hp pavilion dv5 1030eo notebook. Den er installeret med en masse "touch" medieknapper. Inkluderet er en "volume up and down slider". Det hele er meget pænt og nydeligt men problemet er at når jeg bruger den volume "slider" så går det hele amok. Pop'upen som kommer op når man bruger den går helt amok, og bliver ved med at poppe op i flere minutter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og er meget frustreret fordi at jeg ikke kan skrue ordenligt op og ned for lyden.  Please hjælp mig her for jeg vil helst ikke sende den ind til reperation da jeg bruger den til studier.
Avatar billede lordpeppe Nybegynder
03. september 2008 - 17:56 #2
Jeg kan ikke se noget sound and audio
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. september 2008 - 09:28 #3
prøv at se under oftest stillede spørgsmål. men dit specielle spørgsmål har jeg ikke kunnet finde.
Avatar billede qxqorgan Nybegynder
24. oktober 2008 - 23:37 #4
Jeg har samme pc og samme problem :-(
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. oktober 2008 - 12:25 #5
lordpeppe: er der noget nyt?
qxgordan:du må nok stille dit eget spørgsmål under f.eks. generelt it audio ville jeg anbefale.
Avatar billede qxqorgan Nybegynder
27. oktober 2008 - 11:09 #6
Problemet løste sig tilsyneladende efter kørsel af HPs egen update service på den bærbare. Så det kan tilrådes at køre den. :-)