Avatar billede aka2 Nybegynder
02. september 2008 - 18:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

en lille søge database

Hej er der en der hjælpe mig med en lille søge database hvor men kan søge på serie.nr  lagersted fejltekst varetype  kan evt. nøjes med at kunne søge på serie.nr
Avatar billede mugs Novice
02. september 2008 - 18:19 #1
Prøv ar se på Thomas Jepsen's hjemmeside makeITeasy.dk

Oppe til højre under downloads finder du en fremragende dynamisk søge- og filtreringsfunktion.

Men hvordan er din db skruet sammen? Vil du søge i den formular du står i, eller i en anden formular?
Avatar billede aka2 Nybegynder
02. september 2008 - 18:25 #2
gerne i et andet forumlar og den en skal være en tekst formular var der kan tilføjes tekst til en fejle tekst.
Avatar billede mugs Novice
02. september 2008 - 18:38 #3
Så kan du bruge denne:

DoCmd.OpenForm "Form2"
Forms!Form2!ID.SetFocus
DoCmd.FindRecord Me!ID

Du står i f.eks. FORM1 og vil åbne FORM2 i den samme post. Til det skal du bruge et unikt ID for posten og gerne tabellens primære nøgle her kaldet ID.

Dette forstår jeg ikke:

"skal være en tekst formular var der kan tilføjes tekst til en fejle tekst"
Avatar billede mugs Novice
02. september 2008 - 18:40 #4
Og velkommen til eksperten.dk. Gør dig selv den tjeneste at læse nedenstående link:

http://expfaq.dk/
Avatar billede aka2 Nybegynder
02. september 2008 - 18:41 #5
Jeg har ikke så meget styr på access at jeg kan lave en database .. har du evt. en jeg rette til så den passer til mit behøv?
Avatar billede mugs Novice
02. september 2008 - 18:48 #6
Din e-mail
Avatar billede aka2 Nybegynder
02. september 2008 - 18:51 #7
info@bulduk.dk
Avatar billede mugs Novice
02. september 2008 - 18:54 #8
Sendt
Avatar billede aka2 Nybegynder
02. september 2008 - 18:56 #9
tak må jeg vend tilbage hvis jeg har nogen spørgesmål?
Avatar billede mugs Novice
02. september 2008 - 19:02 #10
Naturligvis - Du har min e-mail!
Tak for point.
Avatar billede aka2 Nybegynder
28. maj 2010 - 14:09 #11
Hej mugs kan du ikke sende den igen hvis du stadig har den
Avatar billede mugs Novice
28. maj 2010 - 14:20 #12
Sendt.