Avatar billede macho Praktikant
29. august 2008 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Upload / slet / list filer på hjemmeside.

Jeg skal have lavet en brugerflade (formular el. lign.).
Noget i retning af

”Vil du tilføje dokumenter - Ja" -
"Vil du fjerne dokumenter - Ja".

Afhængigt af, hvad jeg vælger, skal der så være mulighed for at tilføje hhv. fjerne dokumenter til hhv. fra strukturen jvf. hjemmeside.

Samtidig skal der kunne laves en liste over filer i de forskellige foldere, som er defineret på forhånd.

OBS: Der kan muligvis blive tale om et betalt job (små penge), for positiv hjælp til denne opgave, selv om det er til privat formål opgaven skal løses - dog er det en presserende opgave. Jeg har kun selv meget lidt forstand på php / MySql
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
30. august 2008 - 13:03 #1
Skal det laves i php/Mysql? For ellse ville jeg forslår hvis det hostes på en windows 2003 server at man benytter noget som hedder WSS som er gratis fra Microsoft som har den indbyggede funktionalitet du efterspørger.

Mvh.
Meik
Avatar billede macho Praktikant
30. august 2008 - 13:47 #2
Nej, WSS skal det ikke være. Serveren er Linux og det skal laves i php/Mysql.
Avatar billede macho Praktikant
18. september 2008 - 15:27 #3
Lukker - lavede selv opgaven i php/Mysql (efter møje og besvær)

:-)