Avatar billede tommyt Nybegynder
29. august 2008 - 20:11 Der er 6 kommentarer

Start på ny formatering mens anden formatering er igang?

Hej allesammen.

var ved at installere windows xp, men så fejlede min xp cd. jeg fik så skaffet en anden, bare ikke samme version. og nu kan jeg ikke formatere, for den går hele tiden ind i installationen, men forkert cd, så kan ikke gøre noget?

nogen som har en idé?
Avatar billede sherlock Nybegynder
29. august 2008 - 20:53 #1
Det lyder som om den ikke booter fra CD'en, men kører videre på den installation, som er igang på HD'en. Check din BIOS og husk at trykke ved "Press a key to boot from the CD" promptet
Avatar billede tommyt Nybegynder
29. august 2008 - 21:02 #2
det kommer slet ikke :(
Avatar billede hcma Novice
29. august 2008 - 21:40 #3
kør Killdisk og start derefter forfra med install af XP
http://www.killdisk.com - Sletter alt og nulstiller HELE harddisken og ikke kun partitionen.
exe-fil ligger her: http://download2.lsoft.net/killdiskfloppysetup.exe

Vejledning til Killdisk kan ses her: http://www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede tommyt Nybegynder
30. august 2008 - 12:55 #4
ved ikke helt hvad der skete, men skiftede cd drev og sat en anden harddisk til og være master, også resatte jeg biosen - og nu fungerer det. :)
Avatar billede tommyt Nybegynder
30. august 2008 - 12:57 #5
lukket.

ellers tusind tak. nogen som vil have point?
Avatar billede hcma Novice
30. august 2008 - 14:22 #6
ingen point til mig :o)    du kom jo selv med løsningen ;o)