Avatar billede skalling Nybegynder
29. august 2008 - 14:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Access 2.0

Jeg skal geninstallere en winfinans udgave, der kun kan køre på access 2.0.
Desværre har jeg ikke mere programmet.
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg eventuelt kan købe en access 2.0
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2008 - 18:46 #1
Win finans kan køre på en Runtime version af Access.
Men om du kan finde en Runtime version af Access 2.0 er måske lidt tvivlsomt.

En ny winfinans koster 2000 kr. Access kan være lige så dyrt.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2008 - 19:04 #2
Access 2.0 er fra 1993 og er en 16 bit Windows app. Du kan ikke koebe den i nogen
butikker. Du skal finde en som af uransagelige aarsager har beholdt disketterne.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. august 2008 - 07:42 #3
Jeg tror faktisk at jeg har access 2.0, muligvis på en CD-rom, en af de første CD-rommer jeg brændte. Fordi jeg blev trær af at installere fra disketter...

Hvis WinFinans versionen er så gammel kan det jo sagtens betale sig at opgradere!
Avatar billede hnteknik Novice
31. august 2008 - 19:03 #4
Gå ind på winfinans web og check upgradering. Jeg tror at de har en upgrade til Access 2 udgaven. Datadelen kan enten opgraderes eller læses at en Access 2000 udgave.
Avatar billede hnteknik Novice
31. august 2008 - 19:05 #5
Avatar billede skalling Nybegynder
25. august 2010 - 11:47 #6
Jeg fandt den i office 4.3, så jeg tager selv pointene, men tak og undskyld det sene svar