Avatar billede tommyt Nybegynder
27. august 2008 - 00:21 Der er 3 kommentarer

Hvilken dell computer er dette?

Hej allesammen.
Har lige fået den her computer af en kammerat, og ville bare vide hvilken model det var, for kan ikke finde ud af at få siden af.

Nogen som ved det? Ellers prøver jeg og finde en manual, hvis modelnummeret kendes :)

Tak på forhånd.
Avatar billede tommyt Nybegynder
27. august 2008 - 00:23 #1
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. august 2008 - 08:43 #2
Det ligner umiddelbart en fra Dimension serien, men kig efter et lille label hvor der står et "service tag". Det kan du indtaste på Dells support website, og her få oplyst modelnummer, samt få links til manualer, drivere m.v.

Hvis du blot skal have siden af, så mener jeg at der sidder et håndtag øverst på kabinettet, mod pc'ens bagside. Tryk håndtaget bagud, så skulle siden gerne poppe op så du kan løfte den af.
Avatar billede c-holst Novice
27. august 2008 - 08:45 #3
hvad mon everest homeedition siger til sagen. Den kan ofte finde virkelig spændende ting om en maskine
http://majorgeeks.com/download4181.html

mon ikke der sider en eller anden lille dims du skal klikke/trykke/vippe på bagsiden af maskinen. Den kan jo også være låst med den nøgle.