Avatar billede kbonline Nybegynder
26. august 2008 - 23:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eget design i Dandomain shop - nogen der ved hvordan?

Hejsa
Jeg håber at finde frem til en person som ved hvordan man overfører eget design til en dandomainshop.

Jeg skal have flyttet dette design over i en Dandomain shop : www.netcentret.dk

Kan man selv gøre det, eller skal man have fat i selve kildekoderne (som de nok ikke udleverer til hvem som helst)

Kan det gøre blot via CSS eller blot via admin delen i shopppen?
Avatar billede hero4life Nybegynder
27. august 2008 - 19:03 #1
Hej .

Kan godt hjælpe dig med det.

Kontakt mig på admin@funsms.dk
Avatar billede minus Nybegynder
27. august 2008 - 23:52 #2
Hej,

Send gerne en mail til mig med nærmere beskrivelse, så kan vi kigge på det sammen :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede kbonline Nybegynder
28. maj 2009 - 10:11 #3
Jeg fandt selv en løsning