Avatar billede jonesw Nybegynder
24. august 2008 - 12:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift i Visual Studio 2008

Det her er et lidt pinlig spørgsmål, men har brugt hele morgenen og kan stadig ikke finde ud af det. Men hvordan skifter jeg fra at bruge C# developer til at bruge web developer i visual studio 2008??
Avatar billede jonesw Nybegynder
24. august 2008 - 14:23 #1
Ahh man skal bare vælge at lave en "New Web Site" i stedet for at vælge "New Project"... Lidt spøjst efter min mening..
Avatar billede mikalj Nybegynder
25. august 2008 - 12:26 #2
Visual Studio bruges jo også til andet end web programmering. Du kan også lave windows programmer, services, webservices, osv. i det. Så selvfølgelig er du nødt til at angive at det er et website du vil lave.
Avatar billede jonesw Nybegynder
25. august 2008 - 18:21 #3
Ja det ved jeg godt, men fattede bare ikke at man skulle vælge "New Web Site" fra menuen "File" for at lave et nyt website, da jeg regnede med at det hørte under at lave et nyt projekt... derfor troede jeg at man skulle vælge typen som hedder asp.net web application, men da der ikke var de muligheder som jeg havde behov for undrede jeg mig. Synes stadig at det er spøjst at de ikke har puttet det hele ind under at lave et nyt projekt i stedet for at give det i en special kategori... men nok om det...