Avatar billede cecil Nybegynder
22. august 2008 - 07:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint 2003. Hvordan repeater men en animation?

Hej venner

Jeg har lavet en animation i PowerPoint. Den består af en række tekster der kommer frem på skærmen (Fly In) og forlader den igen med Fly Out. Denne procedure gentages for hver text således at den samlede animation består af 4 tekster og 8 linier.

Når animeringen er slut, vil jeg gerne have den til at starte forfra igen. Hvor dan gør jeg det?

Jeg har prøvet "Rewind when done playing", men den spiller bare den sidste linie i animationen igen og igen. Den skal starte forfra med den første linie.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. august 2008 - 13:23 #1
Hvormange gange skal animationen vises?
Avatar billede cecil Nybegynder
22. august 2008 - 15:09 #2
Indtil man trykker på en tast.
Avatar billede jkrons Professor
22. august 2008 - 21:42 #3
Har du set på Gentagh indtil næste klik, under Tidsindstiling? Klik på animationselementer i ruden til højre.
Avatar billede cecil Nybegynder
25. august 2008 - 09:00 #4
Gentak indtil næste klik gnetager kun den sidste linie. Den gentager ikke hele sekvensen.
Avatar billede cecil Nybegynder
30. maj 2010 - 11:44 #5
Lukkes intet svar der løste problemet.