Avatar billede wosgam Nybegynder
21. august 2008 - 15:50 Der er 4 kommentarer

C# User32.dll Hvordan bruges den??

Hej eksperter,

er der nogle der kan refererer til et sted hvor man kan lærer om alle de funktioner der er i "user32" dll'en. Det skal lige siges at jeg er totalt newbie til C#, så er heller ikke den skrappeste til at importere dll'er og gøre ditten og datten med dll'en.

Men i hvert fald også nogle eksempler på hvordan man f.eks tegner på skrivebordet, og med det mener jeg at få skrivebordets MainWindowHandle tror jeg nok.

på forhånd tak

/wosgam
Avatar billede hmortensen Nybegynder
21. august 2008 - 17:28 #1
Her er en udemærket side at kigge på, hvor du kan se hvilke funktioner de forskellige DLL'er indeholder.
http://www.pinvoke.net/
Avatar billede aaberg Nybegynder
22. august 2008 - 08:57 #2
Og her er en link til en function, som du kan bruge til at få fat i skrivebordets windows handle.
http://pinvoke.net/default.aspx/user32.GetDesktopWindow
Avatar billede aaberg Nybegynder
11. september 2008 - 11:55 #3
noget respons?
Avatar billede wosgam Nybegynder
31. oktober 2008 - 13:29 #4
ja, nu har jeg ikke været inde på eksperten i lang tid og de svar jeg har fået er også gode nok, men ikke lige de svar jeg gerne ville have, men i kan bare lægge nogle svar begge to, så gir jeg point.