Avatar billede uffesteenberg Novice
16. august 2008 - 23:24 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

AVG antivirus: mangler bin-fil?

Når jeg prøver at opdatere min AVG antivirus, skriver den "a bin file is missing"... kan ikke se noget på nettet om det. Hvad kan det være? Har prøvet geninstallation, men det har ikke ændret det...
17. august 2008 - 00:08 #1
AVG7 eller AVG8 ?

... afinstall komplet... Slet mappen hvor programmet bor.
En tur med CCleaner (*)
Genstart
Download nyeste AVG8 http://www.grisoft.cz/filedir/inst/avg_free_stf_en_8_138a1332.exe (i skrivende stund) - gem et passende sted
Install pakken - og la' den blive opdateret.

-----

(*) http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. august 2008 - 00:53 #2
Det var 8'eren...
Jeg har lige installet Avast i mellemtiden, men prøver lige den gode gamle CCleaner, som du anbefaler... kan sgu bedst lide AVG (den scanner vist også hurtigere)
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. august 2008 - 01:56 #3
Virkede ikke :-(

Kørte CCleaner. Installerede AVG på ny uden problemer. Når den opdaterer finder den en håndfuld updates, men så kommer der samme meddelelse om en manglende bin-fil  :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2008 - 04:55 #4
17. august 2008 - 10:58 #5
(Har du / eller har haft andre sikkerhedsprogrammer på systemet ?)
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. august 2008 - 11:57 #6
Mærkeligt... nu vil den gerne og jeg har blot geninstalleret.. nåde ikke engang at prøve metoden fra Yahoo answers.

Anyway, jeg smider lige teksten fra vejmands link herind.. så ligger den her hvis andre skulle falde over den.

1)
Why did AVG say "A .bin file is missing?"?
If it is missing then what do i do to get it back? You problem is Avg not Update please follow me open you Avg in the icon then press Tools then press Update from directory then pres My Computer then press Program files then press file Avg then press AVG8 press ok the file was missing will return soon, then let me know you problem is finish. thanks

2)
1) go to http://www.grisoft.com/ww.download-updat...
2) make a directory (new folder) on your desktop called AVG
3) from the website, download AVI: 270.6.4 (right click and save target as)
4) from the website, download IAVI: / 1616 (right click and save target as)
5) Save the files to newly created AVG folder
6) double click on your AVG systray icon
7) On menu bar (top) > select tools > update from directory
8) select the directory called AVG where you put the downloads
9) As soon as you click that folder, your updates will start and will be complete!

Jeg havde ingen problemer på det netværk jeg sidder ved nu. Problemet opstod, da jeg loggede på derhjemme igår.. ved ikke om det kan have noget at sige.

Nå, men om det er CCleaner, der har gjort arbejdet ved jeg ikke. Jeg foreslår I begge lægger svar, så I kan dele, for linket fortjener også credit :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2008 - 12:47 #7
Okay, godt du fik det fikset.  :-)
17. august 2008 - 15:28 #8
Ping...
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. januar 2012 - 08:43 #9
Svar udbedes fra karise-larry..
08. januar 2012 - 09:32 #10
Se #8 !!!