Avatar billede proximus86 Nybegynder
10. august 2008 - 16:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

oversigt fra internettet samt temp filer fra nettet.

Hvorhenne bliver filerne lagret henne på computeren hvis jeg går ind på div sider på nettet, plus, hvor henne ligger oversigten over de dage man har været inde på en masse internet sider.
og hvis man i oversigten igennem internet explorer har slettet en af de links den har gemt ud fra en af dagene, burde man så ikke stadig kunne finde filen på selve computeren..

Der plejer at være nogle mapper med en masser filer som bliver gemt men de mapper er ikke at finde mere synes jeg ikke.

Styresystem Win XP SP2
10. august 2008 - 16:45 #1
Default ->
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\ ...
+
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Oversigt
Avatar billede proximus86 Nybegynder
10. august 2008 - 16:47 #2
og hva hvis jeg sletter et enkelt link i oversigten fra internet vinduet af, kan jeg så stadig finde det på min harddisk
10. august 2008 - 17:14 #3
... så bliver det slettet fra oversigten - ikke blandt "Temp Internet filer"...
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2008 - 17:15 #4
Mener også der er spor i Index.dat
http://da.wikipedia.org/wiki/Index.dat
Avatar billede proximus86 Nybegynder
11. august 2008 - 14:05 #5
dvs jeg godt kan gå ind i Temporary Internet Files og stadig se hvad sider der har været klikket ind på?
Avatar billede proximus86 Nybegynder
11. august 2008 - 14:40 #6
Hvor henne på harddisken finder jeg index.dat hvor oplysningerne er i?
11. august 2008 - 15:00 #7
Eksempelvis ved C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat - men du får ikke meget ud af manuelt kigge i den fil *S*
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2008 - 16:47 #8
Der findes faktisk programmer som kan læse Index.dat filer.  :-)

Men de kan også slettes, det er bare lidt besværligt.
Læs afsnittet "Slet den skjulte Internet/E-mail history i Windows:" her: http://www.burn-it.dk/index.php?type=post&id=368
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2008 - 16:54 #9