Avatar billede simonhb Praktikant
07. august 2008 - 22:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrive liste over vedhæftede filer i toppen af email i outlook

Outlook 2003
Når jeg udskriver en email, står der i toppen af mailen

Fra: xxx [email@domæne.dk]
Sendt: 1. august 2008 10:28
Til:  xxx
Emne: xxx

Jeg vil også gerne have at der står hvilke filer der er vedhæftet
Vedhæftet: xxx.pdf

Jeg ved det kan lade sig gøre fra andre udskrifter jeg har set, men jeg kan ikke finde indstillingen nogen steder. Håber i kan hjælpe.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. august 2008 - 00:05 #1
Så vidt jeg husker, er der en "bug" i 2003, så du ikke får dem med...

Men det er rettet i ServiceRelease 3 - så du skal formentlig bare opdatere din office på http://officeupdate.microsoft.com
Avatar billede simonhb Praktikant
09. august 2008 - 20:54 #2
hah, det var sku det.
takker og bukker. smid et svar så du kan få pojntz

tosset! jeg har siddet og ledt og ledt efter det.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. august 2008 - 08:02 #3
Der er svar her...