Avatar billede stamon Nybegynder
04. august 2008 - 13:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på design.

Hej Eksperter d:

Vil gerne have lidt feedback på min hjemmeside.

Link 1: http://www.go2cph.dk/Changing/Startside.html
Link 2. http://www.go2cph.dk/Changing/Prislister.html
Link 3: http://www.go2cph.dk/Changing/Prislister_MiniPro.html

BEMÆRK dog at resten af hjemmesiden ikke er færtig! Giv derfor KUN feedback på designet..

Tak for hjælpsomheden.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
04. august 2008 - 13:26 #1
1) Synes det ærgeligt at topbannert (de 3 lyserøde sreger i toppen) ikke er fine men er hakket, som om billedet var forstørret mere end det kunne

2) Igen  det banner hvor der står en pris, der har de også hakker

Ellers er det holdt forholdsvis simpelt i den forstand at jeg ikke finder hjemmesiden rodet og snarre lige til.
Avatar billede stamon Nybegynder
04. august 2008 - 20:01 #2
Hej dr0zie :)

Tak for din feedback! Som du beskriver med de tre streger, så har jeg selv et stort problem med dem. Jeg ved pt desværre ikke hvordan jeg kan rette det...
Avatar billede victor22 Nybegynder
11. august 2008 - 00:23 #3
Grafikken i den topbanne - de lyserøde streger i toppen der er hakket - er forstørret!!. Det du kan gør for at løse det problem er gennem Photoshop. ellers synes jeg at du er en kanon god designer! ;-)
Avatar billede dast Nybegynder
25. august 2008 - 09:14 #4
Hej Stamon,

Generelt synes jeg hjemmesiden er godt skruet sammen. Den virker overskuelig, og der er et godt sammenspil mellem farverne.

Det eneste jeg kunne tænke mig anderledes, foruden det allerede nævnte, er baggrundsfarven på knapperne "Startside", "Referencer" osv. når man klikker på dem. Jeg så gerne den magenta farve lidt lysere, så den "smelter sammen" med den lyserøde bjælke på tværs af hjemmesiden.

Jeg håber du kan tyde min lidt kringlede forklaring, ellers er du meget velkommen til at sille spørgsmål til :-)